Geoblog.pl    zygy    Podróże    Hiszpania    Powitanie 'oceanu'

Powitanie 'oceanu'

Hiszpania
Hiszpania, Avilés

Wczoraj wybraliśmy się do Avilés. Poczatkowe plany zerknięcia na ocean który okazał się być morzem(...) oraz pozwiedzania centrum legły w gruzach jak dotarlismy do domiemanego oceanu, który okazał się byc morzem... porażka.

Po powitaniu morza postanowiliśy pod skałkami wypić piwko z Lidla, którego mijaliśmy po drodze, poszliśmy wzgłuż brzego do cupelka na ktorym było pełno starych kotwic. Jako że nie ma tam nic napisane po angielsku mogliśmy tylko się domyślać, czy to z rozbitych statków, czy tylko 'posagi'.

Wtem zonbaczyliśmy za tym cypelkiem klify i wtedy ostatnie promyki nadzieji na zwiedzanie Avilés znikły. Zabawę na klifach skończylismy bardzo późno. Zaczynaliśmy podczas przypływu, a skończylismy po odpływie.

W Oviedo byliśmy po 22, a chwilę ppo północy graliśmy już w Duro (fajna gra, szkoda że nie ma jej w Polsce)

A teraz planujemy nasz dzisiejszy dzionek (zmieniamy plany bo brzydka pogoda)

AAAAAA yahooo! Własnie Ela nam powiedziała (dziewczyna Konrada) że to jednak ocean, morze kantabryjskie to stara nazwa tej zatoki! Yahoooo!